پمپ برقی دو جزئی تزریق

(جهت تزریق رزین پلی یورتان و رزین اپوکسی)

از پمپ برقی دو جزئی تزریق جهت تزریق رزین های پلی یورتان و رزین اپوکسی تزریق با هدف متوقف کردن نشت های آب با فشار هیدرواستاتیک بالا، تحکیم، آب بندی و مقاوم سازی سازه های بتنی در تونل ها، آب بندی چاله های آسانسور، مخازن آب، آب بندی پارکینگ و طبقات منفی ،ساخت و ساز های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها بصورت دریلی و برقی می باشند.

مشخصات پمپ تزریق دو جزئی برقی :

فشار کاری : 10 تا 220 بار

حداکثر جریان : 2 لیتر در دقیقه

وزن : حدود 13 کیلوگرم

قدرت موتور : 0/75 کیلووات

پمپ-تزریق-دو-جزئی-1024x1024
Article. No
Color
Packing Size
Unit
MANISEAL-pomp

معرفی پمپ برقی دو جزئی تزریق

 

پمپ تزریق فشار قوی الکتریکی یک دستگاه حرفه ای است که برای تزریق مواد شیمیایی با فشار بالا استفاده می شود که با مواد تزریقی تک جزئی و دو جزئی کار می کند. خود می تواند فشار بالایی ایجاد کند. هنگامی که ساخت و سازهای نشتی در مهندسی شامل معماری، زیرزمینی، حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، شهروندی، مترو، تونل، تقویت ترک وجود دارد، تجهیزات ارجح است.

پمپ برقی دو جزئی تزریق برای تقویت سازه، توقف نشت، پاشش برای مواد مقاوم در برابر سر با جداسازی سریع، نگهداری آسان و فشار فوق العاده بالا است. قطعات دستگاه در هنگام تزریق تغییر شکل نمی دهند. علاوه بر این، می تواند از ناراحتی ماشین آلات سنگین برای کارگران جلوگیری کند و بهترین ابزار برای افرادی است که در پروژه حرفه ای آب بندی کار می کنند.

مزایای پمپ برقی دو جزئی تزریق

 

  • سریعتر از سایر مدل ها در زمان پرفیوژن.
  • سبک وزن
  • قابل حمل، جابجایی آسان.
  • ماندگاری
  • وقتی فشار تا 8000psi (Max) باشد، قسمت‌های بدن شکل خود را حفظ می‌کنند.
  • تعمیر ساده
  • می توان آن را در محل ساخت و ساز تعمیر کرد و از توقف کار به دلیل ارسال برای تعمیر و نگهداری به دلیل خرابی مکانیکی اجتناب کرد.

مکان های کاربردی پمپ برقی دو جزئی تزریق

 

  • انسداد نشتی
  • تقویت تونل مترو
  • کندوهای سازه
  • ترک
  • درز دوم ساختمانی و غیره.

محل ساخت و ساز پمپ برقی دو جزئی تزریق

 

محل ساخت و ساز پمپ تزریق، نشت گیر، ضد آب و تقویت سازه های بتنی مانند زیرزمین، کف، درز دوم، مترو، تونل، دیوار پیوسته، ترک، نشت آب و غیره می باشد. همچنین مورد استفاده در:

  1. انواع ساختمان ها و ترک های بتنی زیرزمینی، درزهای انبساط، درزهای ساختمانی، درزهای سازه ای مهر و موم شده
  2. زمین شناسی حفاری مهندسی حفاری دیوار بستن تقویت
  3. تزریق سد مخزن پروژه حفاظت از آب و برق آبی، مسدود کردن ترک‌های آب تونل، ترک‌های بتونی مقاوم در برابر آب و سد غیرقابل نفوذ

 پمپ تزریق تحت فشار مداوم می‌تواند به ترک‌ها و کهیرهای ظریف تزریق شود، که واقعاً برای ساختار ترک و کهیر مؤثر است.

انواع پمپ تزریق:

 

  1. پمپ تزریق الکتریکی قابل حمل
  2. پمپ تزریق دو جزئی (پنوماتیک)
  3. پمپ تزریق برقی تک جزئی (پمپ پیستونی تک جزئی)
  4. پمپ تزریق الکتریکی (پمپ دیافراگمی بدون گاز تک جزئی)

پمپ برقی دو جزئی تزریق و ویژگی های آن

پمپ برقی دو جزئی تزریق دارای طراحی فشرده و محکم با قیف ها و پایه های یکپارچه است. این پمپ تزریق سبک و قدرتمند را می توان برای تزریق رزین اپوکسی و یا پلی یورتان دو جزئی با ویسکوزیته بین 10 تا 1000 cps استفاده کرد. سیلندرهای تبدیل جداگانه فروخته می شوند. مناسب برای مشاغل متوسط ​​و استفاده روزانه این دستگاه عالی برای پیمانکاران اپوکسی و عایق رطوبتی است که کارهای تجاری و تزریق خانگی را انجام می دهند. با استفاده از این پمپ، ورود و خروج از زیرزمین ها و مناطق محدودی که در بسیاری از سایت های کار یافت می شود، آسان است. این پمپ دارای کیفیت حرفه ای برای استفاده روزانه می باشد. خروجی و فشار برای دستگاهی با این اندازه استثنایی است. طراحی مدولار هزینه نگهداری را پایین نگه می دارد و امکان تمیز کردن آسان را فراهم می کند.

قطعات را می توان توسط پیمانکار باهوش جایگزین کرد تا زمان خرابی را در حداقل مطلق نگه دارد. این پمپ تزریق توسط یک دریل برقی تغذیه می شود که به صورت جداگانه به فروش می رسد. این مته یک تنظیم سرعت متغیر برای تنظیم حجم و فشار مواد ارائه می دهد. پمپ را می توان با خط پکر تزریق و پورت های تزریق استفاده کرد. اپلیکاتورهای SealBoss ویژه برای بسته بندی مکانیکی پلی یورتان موجود است و پورت تزریق سطحی اپوکسی دو جزئی به طور جداگانه قابل سفارش است. همچنین شما می توانید از گروه تخصصی عایق بندی سازه مانیسیل، قیمت پمپ تزریق و انواع پمپ تزریق مانند پمپ برقی دو جزئی و تک جزئی تزریق را بیابید که یک انتخاب محبوب برای سازه های شما هستند.