پمپ برقی تک جزئی تزریق

(جهت تزریق رزین پلی یورتان و رزین اپوکسی)

از پمپ برقی تک جزئی تزریق جهت تزریق رزین های پلی یورتان و رزین های اپوکسی با هدف متوقف کردن نشت های آب با فشار هیدرواستاتیک بالا، تحکیم، آب بندی و مقاوم سازی سازه های بتنی در تونل ها، چاله های آسانسور، مخازن آب، طبقات منفی، پارکینگ ها و ساخت و ساز های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها بصورت دریلی و برقی می باشند.

 

مشخصات پمپ تزریق تک جزئی برقی :

 

فشار کاری : 10 تا 220 بار

حداکثر جریان : 1 لیتر در دقیقه

وزن : حدود 9 کیلوگرم

قدرت موتور : 0/75 کیلووات

پمپ-تزریق-تک-جزئی-1024x1024
Article. No
Color
Packing Size
Unit
MANISEAL-POMP

معرفی پمپ برقی تک جزئی تزریق

 

پمپ برقی تک جزئی تزریق اپوکسی برای تعمیر بتن در سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ تزریق فشار قوی الکتریکی یک دستگاه حرفه ای است که برای تزریق مواد شیمیایی با فشار بالا استفاده می شود که با مواد تزریق شیمیایی تک کار می کند. هنگام کار بر روی سازه‌های نشتی، می‌تواند فشار بالایی ایجاد کند. این به طور گسترده در مهندسی استفاده می شود شامل معماری، زیرزمینی، حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، شهروندی، مترو، تونل، تقویت ترک که این تجهیزات ترجیحی برای ضد آب است.

پمپ تزریق پلی یورتان و اپوکسی یک پمپ الکتریکی پیستونی یا دیافراگمی هیدرولیک است که به طور گسترده با مواد تزریقی و پکرهای تزریقی برای تزریق رزین برای آب بندی و تقویت ترک های بتن و اجزاء استفاده می شود. طراحی مکانیکی ساده این دستگاه را ایده آل می کند و به شما امکان کنترل دقیق طراحی را بدون فشار می دهد. قطعات کار را می توان به راحتی برای تمیز کردن پس از هر کار جدا کرد و قیف های پلاستیکی 1 و 2 لیتری درب دار از پاشیده شدن یا افتادن محتویات از بالا جلوگیری می کند. پمپ تزریق مواد شیمیایی یک ماده تزریقی ترک پلی یورتان با واکنش آب یک بسته انعطاف پذیر است. طراحی قاب جمع و جور با خط باریک برای نصب در مناطقی که دسترسی به آن سخت است مانند کف و چاه آسانسور ایده آل است.

طراحی مکانیکی ساده و بدون هوا پمپ تزریق مستقل از کامپیوتر یا ریزپردازنده است و آن را به یک دستگاه تزریق بسیار قابل اعتماد و قوی تبدیل می کند. این دستگاه برای مواد تزریق ترک پلی یورتان واکنش پذیر آب استاندارد جداگانه طراحی شده است. قبل از خرید پمپ سرنگ، باید با مجموعه ما مشورت کنید تا مطمئن شوید موادی که قصد استفاده از آن را دارید با این دستگاه سازگار هستند.

پمپ تزریق برای مخلوط کردن و تزریق سوراخ ها، دیوارها، پل ها، تونل ها و سازه های ساختمانی با انواع مواد تزریقی استفاده می شود. مواد مرطوب از قبل مخلوط شده در مخزن دستگاه تزریق ریخته می شود، مواد در سیستم پمپ وارد لوله می شود و سپس با استفاده از تفنگ تزریق مخصوص با استفاده از فشار سنج به سازه تزریق می شود. برای تزریق ساده از تفنگ سرنگی با فشار کنترل‌شده یا سوزن پیچ‌دار استفاده می‌شود.

همچنین پمپ های تزریقی وجود دارند که به طور ویژه برای عملکرد پمپ های آب پایه طراحی شده اند. در گروه تخصصی مانیسیل قیمت پمپ تزریق و انواع پمپ های تزریق مانند پمپ های تزریق برقی تک جزئی و الکتروپمپ های دو جزئی را خواهید دید که به طور ویژه برای کار بر روی آب طراحی شده اند و یک انتخاب محبوب هستند. پمپ های تزریق زیادی در اندازه های مختلف مانند پمپ های تزریق برقی وجود دارند که به طور ویژه برای کار در کاربردهای حساس به فشار طراحی شده اند.

همچنین امکان خرید پمپ اسپری با نام نازل پاشش، پمپ پیستونی بتن، پمپ پاشش بتن نیز وجود دارد. پمپ های سیمان سربار هم برای شرکت های شخصی یا شرکتی در دسترس هستند. این فرآیند شامل یکی از رایج ترین پمپ های تزریق بتن، پمپ های پیستونی، پمپ های میکسر بتن و پمپ های میکسر بتن می باشد. پمپ تزریق مواد شیمیایی که با نام پمپ تزریق پیستونی الکتریکی نیز شناخته می شود، پمپ تزریق لاستیک نیز شناخته می شود، پمپ تزریق شیمیایی که به عنوان پمپ تزریق لاستیک نیز شناخته می شود، یک پمپ تزریق پیستونی است که برای بتن با فشار کم استفاده می شود. پمپ تزریق، پمپ تزریق پیستونی، پمپ پیستونی الکتریکی یا سایر پمپ تزریق الکتریکی به پمپ تزریق شیمیایی نیز گفته می شود که یک پمپ مستقل است.

یکی از راه های اصلی ترمیم ترک های بتن، فرآیند تزریق است. فرآیند تزریق یک روش اقتصادی برای رفع ترک های ساکن در داخل است. دیوارها، دال ها، ستون ها و پایه های بتنی. تزریقات هیدروفوبیک و پلی اورتان برای مقاومت در برابر آب مناسب هستند، در حالی که تزریق اپوکسی این قابلیت را دارد که بتن و مقاومت آن را قبل از ترک خوردگی بازیابی کند.

 

مشخصات کلی پمپ برقی تک جزئی تزریق برق فشار قوی

 

پمپ برقی تک جزئی تزریق، دستگاهی حرفه ای است که در پرفیوژن ساختار، مجهز به فشار فوق العاده اعمال می شود. برای رفع ناراحتی کریر، بسیار سبک است و بهترین انتخاب برای استنچ کارگر است.  و همچنین این های برقی تک جزئی تزریق ساخت سریعی دارند یعنی می تواند در چند ثانیه به 5000PSI ارتقا یابد و زمان کار کوتاه تر از دستگاه های دیگر خواهد بود. که وزن کلی آن تنها 7.5 کیلوگرم است، حمل آن آسان است.

پمپ برقی تک جزئی تزریق تعمیر و نگهداری ساده ای دارد و برای جلوگیری از تأخیر در تعمیر دستگاه، می توان بدون آموزش خاص تعمیر کرد. می تواند به طور موثر در شکاف کوچک قرار داده شود و نشت را پوشش دهد.

7 مشخصه پمپ برقی تک جزئی تزریق

 

1. حفاظت از محیط زیست: عملکرد مکانیکی خوب، بدون سر و صدا و بدون آلودگی.

2.قابل حمل: کوچک، سبک، راحت و آسان برای رسیدگی.

3.راندمان بالا: می تواند در عرض چند ثانیه به فشار کاری 50 مگاپاسکال برسد و دارای تکنیک پیشرفته ای است که نوید راندمان بالا را می دهد.

4.ایمنی: با تکنیک های معتبر و ساختار معقول، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

5.فشار بالا: با فشار تزریق 0 تا 50 مگاپاسکال، می تواند شکاف کوچک، ترک و سوراخ کوچک را در ساختار بتنی پر کرده و ایجاد کند.

6.بدون آسیب به ساختار: انژکتور را مستقیماً روی دوغاب نصب کنید، بدون نیاز به گذاشتن لوله ها و فرورفتگی.

7.در مورد جریان از دیافراگم، شانه و زیر زمین، می تواند در آب دوغاب شود، مواد تزریق ممکن است به طور موثر به عمق شکاف بروند.

دامنه کاربرد پمپ برقی تک جزئی تزریق:

 

  • برای ترک، ترک خمشی، ترک ساختمانی و ترک دستورالعمل ساختمان و پروژه بتنی.
  • توقف نشتی دیواره سینه چاه آرتزین در پروژه حفاری زمین شناسی.
  • تزریق مخزن و سد پروژه حفاظت از آب، جلوگیری از نشت تونل انتقال آب، کنترل نشت ترک بتونی خاکریز.
  • توقف نشت برای زیرزمینی، تونل، کولور، استخر دفع فاضلاب، شکاف بتن.
  • توقف نشت برای زیرزمین، گاراژ زیرزمینی و کانال های زیرزمینی.
  • جلوگیری از نشت برای کف، لوله دیواری و گوشه دیوار.
  • ترک خوردگی ساختمان، تیر، تیر، تخته و غیره سازه، تزریق رزین اپوکسی با دست بالا.