قیمت پمپ تزریق

پمپ های تزریق مواد شیمیایی به پمپ هایی گفته می شود که توسط این پمپ ها مواد شیمیایی مانند رزین های پلی یورتان و رزین اپوکسی که به صورت مایع هستند در درزهای سازه های بتنی پمپاژ می شود. این پمپ ها در دو نوع پمپ تزریق تک جزئی و پمپ تزریق دو جزئی می باشند. قوای محرکه این پمپ ها را دریل های برقی تأمین می کنند. از این پمپ ها جهت آب بندی و مقاوم سازی سازه های بتنی استفاده می گردد.

مشخصات پمپ های تزریق برقی :

فشار کاری : 10 تا 220 بار

حداکثر جریان : 1 لیتر تا 2 لیتر در دقیقه

وزن : حدود 9 کیلوگرم و 13 کیلوگرم

قدرت موتور : 0/75 کیلووات

167524599125-2 (2)
Article. No
Color
Packing Size
Unit
MANISEAL-POMP

پمپ تزریق

پمپ تزریق مواد شیمیایی چگونه کار می کند؟

 

فرآیند کار پمپ تزریق مواد شیمیایی به این صورت است که زمان روشن و خاموش شدن آن را با یک کنترلر کنترل می کنید. پس از ارسال فرمان، پمپ مقدار مشخصی مایع را پمپ کرده و به محل مورد نظر پمپ می کند. در بیشتر موارد، آنها باید از سیستم های الکتریکی، پنوماتیک و هیدرولیک عبور کنند تا موتور را تحریک کنند. زیرا به این ترتیب کنترل بیشتری بر نحوه عملکرد پمپ تزریق خواهید داشت.

 

پمپ تزریق رزین از دستگاه ها و تجهیزات و ماشین آلات مهم و مورد نیاز است که تقاضا و مشتریان زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت و کارایی و طول عمر آن برای کاربران و مصرف کنندگان بسیار مهم است، بازار خرید و فروش پمپ تزریق رزین رونق خوبی داشته و قیمت پمپ تزریق رزین نزد خریداران و کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. که قیمت پمپ تزریق با توجه به انواع مختلف آن متفاوت است و به فروش می رود.

 

کیفیت و قیمت پمپ تزریق به ویژه برای شرکت‌های عمرانی و یا ساختمان‌های در حال احداث و یا تعمیر و بازسازی سازه ها دارای اهمیت زیادی می‌باشد که بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. البته ممکن است قیمت پمپ تزریق در بعضی مواقع و شرایط بالا باشد که فروشندگان به این موضوع توجه ندارند. به خصوص در مواقعی که فروشنده از عرضه کنندگان اصلی تجهیزات ساختمانی محسوب شود. فروشندگان لوازم سازه ها در هنگام خرید پمپ تزریق مواد شیمیایی مورد نظر، قیمت را به عوامل زیادی نسبت می‌دهند. برند تجهیزات از جمله این عوامل است که می‌تواند بر قیمت پمپ تزریق رزین تاثیر بگذارد.

قیمت پمپ تزریق رزین اپوکسی و پلی یورتان

از مهم ترین پمپ های تزریق در بازار می توان به پمپ تزریق تک فاز، پمپ تزریق سه فاز اشاره کرد که پمپ تزریق تک فاز به دلیل قیمت پایین‌ترکه باعث فروش بیشتری می شود بسیار مورد توجه مشتریان و کاربران قرار گرفته است. کیفیت و قیمت پمپ تزریق  تکفاز برتر از پمپ تزریق بتن سه فاز است زیرا در پمپ تزریق تک فاز از الکتروموتور به صورت سه فاز استفاده می شود، ولی در پمپ تزریق سه فاز، الکتروموتور به صورت سه فاز نیست و دارای یک یا دو عدد سیم پیچ است که با چرخش الکتروموتور از طریق یک موتور سه فاز، یک فاز به موتور اعمال می شود.

بهتر است خرید انواع پمپ تزریق را از نمایندگی های معتبر و خدمات فنی معتبر و یا از محصولات فروش سازه ها مثل مجموعه تخصصی مانیسیل خریداری کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و کم و کاستی در عملکرد پمپ ها، بتوانید از تعمیرات و یا تعویض محل خرید شده استفاده کنید.

فروش پمپ تزریق رزین پلی یورتان و اپوکسی

 

کشورهای اروپا، آفریقای جنوبی، امریکا، مکزیک، چین و کشورهای عربی جنوب شرقی آسیا از مهم ترین کشور های خریدار پمپ تزریق هستند. در کشور ما چند شرکت در حال حاضر اقدام به واردات پمپ تزریق می‌نمایند. انواع پمپ‌های تزریق ،پمپ تزریق تک جزئی برقی دریلی و پمپ تزریق دو جزئی برقی دریلی از محصولات و برندهای معروف موجود در بازار به شمار می رود.

پمپ تزریق را می توان به چند دسته زیر تقسیم بندی کرد:

این پمپ ها در دو نوع پمپ تزریق تک جزئی و پمپ تزریق دو جزئی می باشند. قوای محرکه این پمپ ها را دریل های برقی تأمین می کنند. از این پمپ ها جهت آب بندی و مقاوم سازی سازه های بتنی استفاده می گردد.در هنگام خرید می توان انواع پمپ تزریق را با مشخصات فنی و قیمت متفاوت مشاهده کرد که هر کدام از آن ها ویژگی خاص خود را دارند.

انواع پمپ تزریق مواد شیمیایی

 

انواع پمپ های تزریق مواد شیمیایی در آب بندی و مقاوم سازی ساخت و سازهایی مانند آب بندی تونل، آب بندی سد، آب بندی پارکینگ و طبقات منفی، آب بندی چاله آسانسور، آب بندی مخازن آب و آب بندی فشار منفی مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان فعلی پمپ های تزریق پیمانکاران آب بندی مترو، چاله آسانسور و … می باشند و در سال های اخیر با توجه به گسترش ساخت و ساز تقاضا رو به بالا می باشد. این پمپ ها با استفاده از متریال با کیفیت ساخته شده ان. همپنین لوازم یدکی و تعمیر کار متخصص جهت تعویض قطعات مصرفی و تعمیر موجود می باشد. جهت سفارش این پمپ های تزریق و همچنین آگاهی بیشتر در مورد مشخصات فنی محصولات می توانید با بخش فروش گروه مانیسیل ارتباط برقرار فرمایید.